Mimo jiné je třeba podle Německého spolkového svazu pro nákladní dopravu, logistiku a používání (BGL) zavedení zákazu ubytování v autobusech, úhrady dlouhodobého parkování tahačů a zavedení sociálních zařízení v kamionech. Organizace vyvinula 5-bodový akční plán pro německý logistický průmysl.
Od Marek PAUCO Naposledy aktualizováno lis 8, 2021
V kontextu přiměřeného nedostatku řidičů, konkurence v přepravě drog a ochraně klimatu čelí středně velké společnosti v dopravním průmyslu vážným výzvám,“ uvedl Dirk Engelhardt, nar.
Body plánu od BGL:
Omezení sociálního dumpingu účinnou kontrolou provádění ustanovení balíčku mobility, zavedením poplatků za parkování na dálkových parkovištích a zákazem přespávání ve vozidlech pro přepravu do 3,5 tuny,
Zvýšení poptávky po řidičích, čímž se zajistí lidskost a ekonomika vytvořením nových parkovacích míst pro kamiony, snížením byrokracie u řidičských průkazů a umožněním řízení.
Opatření na ochranu klimatu, která se vztahují i na zahraniční vozidla, pokrývají všechny dostupné všeobecné krátkodobé platby a zařízení pro dopravce s výjimečnými dodatečnými environmentálními náklady.
Zvýšit bezpečnost nákladní dopravy prostřednictvím závazného provádění v rámci celé EU adaptačním tempem se zaměřením na požadavky na nouzové manévrování a přiměřené financování k zajištění používání vozidel.
Vybavení v odvětví logistiky prostřednictvím digitálního řízení dopravy (řidiči, aby unikli dopravním zácpám), čímž se vytvoří právní síla i pro elektronický nákladní list.
Německá organizace jednoduše tlačí na to, aby zabránila přespávání v autobusech a dodávkách, ale to není všechno. Všechny tyto nápady BGL se zdají být nejen do značné míry nepohodlné, ale také nerentabilní.
https://pro-hobby.cz/jak-funguje-bazenovy-vysavac-a-jak-si-vybrat-ten-vhodny-prave-pro-vas/
https://aaa-dum.cz/chorvatsko-neni-jen-letni-zemi-mnoho-nabizi-i-nyni-na-podzim/
https://provasbyt.cz/rekuperace-prispeje-ke-kvalitnejsimu-zivotu-a-lepsimu-zdravi-mnoha-alergiku/